Moments of Truth - die Relevanz von Touchpoints entlang der Customer Journey
Die Entscheidung für oder gegen ein Produkt wird nicht ausschließlich im Supermarkt getroffen.
Lesen Sie mehr über relevante Touchpoints entlang der Customer Journey Whitepaper „Moments of Truth“ von KANTAR TNS Austria.
Anbieter: |
KANTAR Info Research Austria
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Veröffentlicht: |
Jun 2018 |
Preis: |
kostenlos
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Studientyp: |
Blog & Paper |
Branchen: |
Handel & Dienstleistung • Marketing & Medien • Online & IKT & Elektronik
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Tags: |
Customer Journey • Moments of Truth • Touchpoints |
Inhalte des Whitepapers
- Moments of Truth: The Relevance of Touchpoints along the Customer Journey
- Multiple touchpoints form the brand
- Brand experience also takes place at the Point of Sale
- Long-term brand connection through TV Advertisements
- Linking Offline and Online Touchpoints
- Integrated communication achieves growth
- Touchpoint Management has to be holistic
- Contact
Studienauszug: Percentage of purchase situations in which preferred brand is purchased


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